»Predstavljajte si, da bi bilo treba avtomobile BMW, Mercedes-Benz ali Volkswagen odobriti v vsakem okrožju posebej. In to bi bilo treba narediti kos za kosom. Podobno stanje je trenutno v gradbeništvu. In iskreno povedano, to ni vzdržno. Radi bi dosegli, da se enkrat preverjena in odobrena stavba lahko enaka zgradi drugje v Nemčiji.«
»V Nemčiji, kjer imamo 15 % tržni delež, je samoumevno, da ko oddaš ponudbo, slediš načelu, da bodo vgrajeni materiali izpolnjevali zahteve trajnosti.«
»Na začetku, sedaj ne več. Z vsemi temi leti, rezultati in svojim delom, sem se izkazala. Mislim, da je treba zaupati in verjeti v osebe, imeti zastavljene cilje in če v to verjameš, sledijo tudi uspehi. Seveda v povezavi z ekipo.«
»Treba se je zavedati, da so bile cene še nekaj let nazaj pod mejo vzdržnosti, na drugi strani se je treba zavedati, da smo v državi sprejeli zakon o minimalni plači, kar bo stroške dela povišalo.«
»Kljub napadom name ne bom dovolila, da gradbinci izigravajo sistem in na razpisih ponujajo tudi do 40 odstotkov višje cene. Če bo treba, bomo razpise ponavljali.«
»To drži. Mislim, da je težava v tem, da si ženske ne upamo. Najprej poskrbimo za družino, dom in potem se posvetimo še temu, da otroci zrastejo. Treba je spremeniti mišljenje.«
»Največji izziv so v tem trenutku kadri, a tudi glede tega smo se znašli, saj smo pred leti ustanovili lastno akademijo. V akademiji prekvalificiramo potrebni kader, ki ga v danem trenutku najbolj potrebujemo, to so keramičarji, pleskarji. To delamo tako, da se interni zaposleni lahko sami prijavijo in se potem prekvalificirajo na ustrezno delovno mesto.«
»V gradbeništvu je porast velik, na razpolago je dosti evropskih sredstev, pomanjkanje stanovanj je veliko. Ravno zaradi tega so se slovenska kot tuja gradbena podjetja odločila, da gradijo.«
»Čeprav si že nekaj let prizadevamo, da bi najnižje osnovne plače izenačili z minimalno plačo, nam to ni uspelo, a smo ocenili, da je bolje, da se osredotočimo na druge prejemke delavcev, kot da najnižje osnovne plače usklajujemo za zneske, ki zaposlenim ne pomenijo nič.«
»Oleg Butković je dejal, da veliko vlagajo v železnice, da so večino avtocestne mreže že zgradili in da zdaj med drugim gradijo obvoznice okoli mest.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju